slide show
Idag börjar RM's första ridläger. Och om ni vill veta vad vi kommer göra, så läs klubbbloggen, där finns schemat! Vi vill gärna att ni flyttar till Jorvik Stallet, för själva ridlägret kommer hålla till inom trakterna i SB! Man måste inte, men det skulle betyda mycket och det underlättar veckan mycket mer. :) 
 
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Hejsan! Jag är en tjej på 14 vårar,och ja bor på Steves gård med mina hästar och hatar allt mellan himmel och jord. ( Ta det inte sriöst, för jag är inte seriös. :))) ) Och ja, här kommer ni bland annat få veta vad jag håller på med på vardagarna när jag spelar starstable, och jag har gjort allting i designen allt från html koderna till grafiken. Så, don't stuff så är alla glada! :)
Hej! Jag heter Hedda men kallas Hed av nära och kära, och jag är 12 år. Jag bor i Jorvik Stallet med mina 5 hästar. Här kommer ni få se hur mina dagar i SSO ser ut, hejdå! :) ♥
Hej! Jag är en sprallig tjej på 14 år på SSO och 10 IRL :3 Jag är en söt majs och gillar äles och Hed väldigt mycket okok :) Nejmen jag har mina hästar Silverheart, Stormgaze, Darkshadow, Winterangel, Moonblaze och Midnighthunter uppstallade i Jorvikstallet ^^ c:

Kategorier

Arkiv